Sort Order:  Ascending Descending
Page:         1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

436    + (6) -
Submitted By: Quote Migration Script
[12:31] <dsbnh> apparently you're supposed to take the thick red material that is wrapped around the bologna before eating it, sometimes i think i was raised by wolves
[12:32] <Flake> NO SHIT
[12:33] <Flake> WHICH IS EXACTLY WHAT YOU WILL BE DOING IF YOU DONT TAKE IT OFF
[12:33] <dsbnh> too late

435    + (-1) -
Submitted By: Quote Migration Script
[21:17] <Ed> Gaaangsterr'ed
[21:17] <[BTFzor]Sargasm> GANG-STAR
[21:17] <Shang|WA> GANG STARR?
[21:17] <[BTFzor]Sargasm> coooooooooooooooooooooooooooooooooooooocks
[21:17] <[BTFzor]NVShacker> lol ed
[21:17] <[BTFzor]NVShacker> mexicans cant be gangsters
[21:17] <Ed> you can't spell gangstarred without Ed
[21:17] <[BTFzor]Sargasm> hahahaha
[21:17] <[BTFzor]NVShacker> can't spell uhh
[21:17] <Ed> you ain't stupid you got ears bitch you know I'm for real
[21:17] <[BTFzor]NVShacker> FED
[21:17] <[BTFzor]NVShacker> without ed
[21:18] <Ed> :O
[21:18] <Ed> true...
[21:18] <Ed> you can't spell -DOG EDITED without Ed
[21:18] <[BTFzor]Ted> you cant spell BenTed without Ted
[21:18] <Ed> or 4BANNED
[21:18] <Ed> gg lol
[21:18] <[BTFzor]NVShacker> you can't spell RAPED without ed
[21:18] <[BTFzor]Sargasm> you cant spell sargasm without sargasm!
[21:18] <[BTFzor]NVShacker> yes yuo can sars
[21:18] <Ed> you can't spell -HARDFLIP LOST HIS ADMIN PRIVELEGES without me
[21:19] <MrHead> lol
[21:19] <[BTFzor]NVShacker> THERE IS NO ME OR ED IN THAT YOU LYING CUNTO
[21:19] <[BTFzor]NVShacker> I STARED AT THAT FOR LIKE
[21:19] <[BTFzor]NVShacker> 30 SECONDS
[21:19] <MrHead> poor Hardflip, he's wanted to ban people so hard all day
[21:19] <[BTFzor]NVShacker> so... hard?
[21:19] <[BTFzor]Sargasm> CLEARLY THER IS A WICKED WITCH OF TEH WURST WHO HAS TAKEN UP RESIDENCE IN YOUR ANNUS. we must extradite it through POLICY!
[21:19] <[BTFzor]NVShacker> WTGAY?
[21:19] <[BTFzor]Ted> you cant spell I GOT NOTHIN TO LOSE ITS JUST ME AGAINST DA WORLD BABY without Ted
[21:19] <Ed> hahaha
[21:19] <Redping> balls

434    + (4) -
Submitted By: Quote Migration Script
[19:07] <Tweak> I converted my porn into fonts to save discspace
[19:08] <Tweak> if I type really fast I can make little movies
[19:08] <[BTFzor]NVShacker> o...O
[19:08] <[BTFzor]NVShacker> OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[19:08] <Hardflip> .........
[19:08] <Hardflip> what the fuck tweak
[19:08] * [BTFzor]NVShacker orgasms
[19:08] <kiruzog> AAHAHAHAHA

433    + (7) -
Submitted By: Quote Migration Script
<{JP}Economy> I wasn't the one before you can bid against other 40+ soccer moms to buy the white race, yes, by having wild sex orgies and forcing outstanding aryan men to fux fishbaughs this april.

432    + (7) -
Submitted By: Quote Migration Script
<@Chef_Wilburto> Dale - Hot Sex with a Young Foreign Nurse - hardcore
<@Chef_Wilburto> gg @ MSN audio/video display
<@Chef_Wilburto> hahaha
<@Chef_Wilburto> GIT YOUR HAND OFF IT REDPING

431    + (5) -
Submitted By: Quote Migration Script
(@Nitro) man
(@Nitro) sometimes I wish I could do wrestling moves on the cadaver, but I would get all fucked up with gore and embalming fluid
(@Nitro) still.. one of these days someone is gonna walk into the lab at 3 AM and find me with a cadaver in the Walls of Jericho
(@Nitro) thats gonna be awkward

430    + (27) -
Submitted By: Quote Migration Script
[01:58] dsbnh: "jesus is black" OMG
[01:58] dsbnh: "you crazy negro get back to the fields that is so controversial"

429    + (9) -
Submitted By: Quote Migration Script
[20:42] <Leo> i've been in this group for an hour now
[20:43] <Leo> getting xp off their kills
[20:43] <Leo> and not doing anything
[20:43] <Flake> heh
[20:43] <Leo> now THAT is powerleveling
[20:43] <[BTFzor]NVShacker> gg @ being a fat useless bitch
[20:43] <[BTFzor]NVShacker> GG I SAY
[20:43] <Leo> gg at getting a C at shit you think you're awesome at
[20:43] <[BTFzor]Ocelot> rofl
[20:43] <Leo> OHHH BURN
[20:43] <[BTFzor]Ocelot> ROFL
[20:43] <Flake> HELLO
[20:43] <[BTFzor]MMB> rofl
[20:44] <[BTFzor]MMB> asshole leo

428    + (13) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[BTFzor]MMB> holy fucking shit
<[BTFzor]MMB> the shit going on at EBAUMS IS PISSInG ME OFF
<[BTFzor]Ocelot> watch out ebaums!
<[BTFzor]Ocelot> mmb is against you
<[BTFzor]Ocelot> that means you're going down!
<[BTFzor]DocSar> Baumman: Hey..... where's my TV?

427    + (2) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[GSF]Quizical>: when I posted "STAY ON TARGET" in Bentest it was actually secret hax0r code for "delete Homer's account and give his credit card number to terrorists"
<Tweak>: omg you as well?
[BTFzor]Ocelot>: steven seagal OMG was actually all of mein kamp written backwards
<Tweak>: and that time we told bob to fuck off and stop invading other forums was our way of co-ordinating precise, lethal strikes against a forum that was full of faggots anyway
<Tweak>: i love how homer says we were co-ordinating attacks
<[BTFzor]Ocelot>: yeah
<[GSF]Quizical>: man no wonder HOmer's pissed
<[GSF]Quizical>: you know
<Tweak>: OCELOT, YOU TAKE LEFT FLANK
<[GSF]Quizical>: all this shit really reminds me of the WAR ON TERROR
<[BTFzor]Ocelot>: COMMANDER TWEAK I NEED YOU AT GSR AT 28 HUNDRED
<Tweak>: TED AND NITRO HAVE POINT
<[GSF]Quizical>: It's like "THEY TOTALLY HAD WEAPONS ON MASS HAX0R ONLY YOU CAN'T SEE THEM"
<[BTFzor]Ocelot>: SERGEANT SHANGTANG SET UP THE MORTARS
Tweak>: QUIZ, WE ARE GOING TO NEED AIR SUPPORT DOG SO YOU BETTER BE THERE FOR US
<[BTFzor]Ocelot>: ALL REPORT IN TO GENERAL FISHBAUGH
<[GSF]Quizical>: OH MAN I AM UP INS WITH THE AIR SUPPORT
<[BTFzor]Ocelot>: SHIT GUYS I'M RELOADING SPAM WHILE I FIND SOME COVER
<Tweak>: ted i am destroying your artillery because u don no how 2 ues it

426    + (2) -
Submitted By: Quote Migration Script
<dsbnh> as i am about to ejaculate i put on "march of the stormtroopers" and let it rip
<[GSF]Quizical> I put on Vader's theme
<[GSF]Quizical> and put a little cloak on my penis
<[GSF]Quizical> I mean a BIG cloak
<[GSF]Quizical> MASSIVBE
<[GSF]Quizical> HUGE
<[GSF]Quizical> or
<[GSF]Quizical> HUEG

425    + (17) -
Submitted By: Quote Migration Script
[16:09] <[GSF]Quizical> Head
[16:09] <[GSF]Quizical> I applaud your efforts at becoming physically fit
[16:09] <[GSF]Quizical> it's just we worry about how much estrogen you have
[16:09] <[GSF]Quizical> and wish that occaisonally you'd listen to Slayer or something
[16:09] <[BTFzor]NVShacker> and that you'd stop boning men

424    + (5) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[BTFzor]Ted>: well ok, sorry, I don't often look at pictures of erect uncut cocks
<[GSF]Quizical>: fag

423    + (5) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[WTF]LordNagash> everyone knows jews cant rap
<[WTF]LordNagash> what do they know about being poor?

422    + (10) -
Submitted By: Quote Migration Script
<Terraxos|awake> hang on, i've only just noticed something. Is EvilHomer's avatar meant to have a speech bubble saying 'I SUCK!'. Is that intentional? If not, has he even noticed it's there?
<MasterFloyd> Shacker probably did it
<kiru> that's your answert to everything
<MasterFloyd> so
<kiru> WHY DID THE GIPPER DIE?
<kiru> SHACKER HAXED HIS PACEMAKER

421    + (10) -
Submitted By: Quote Migration Script
[19:49] <Leo> i must be on crack
[19:50] <Leo> polly pocket is looking HOT all of a sudden

420    + (5) -
Submitted By: Quote Migration Script
([BTFzor]MMB) yeah well you said it yourself i remind you of yourself at my age
(@fin) If I met myself age 15 now, I'd punch him in the face.

419    + (2) -
Submitted By: Quote Migration Script
[01:23] Hardflip: some black guy just opened my door and said "yo, your crunk" to me, then went away

418    + (10) -
Submitted By: Quote Migration Script
[01:38] MrHead: and oh dear Lord
[01:38] MrHead: big Tootsie Rolls are orgasmic in the mouth
[01:38] MrHead: best candy ever
[01:38] Zaffod: you are so gay
[01:38] Leo: SO
[01:38] Leo: GAY
[01:38] [BTFzor]Sargasm: hahaha
[01:38] [BTFzor]Sargasm: did your sister go trick or treating?
[01:38] [GSF]00033: I'll show your orgasmic in the mouth
[01:38] [GSF]00033: faggot
[01:38] MrHead: ...
[01:38] MrHead: fuck

417    + (11) -
Submitted By: Quote Migration Script
[18:04] Terraxos|awake: having said that, i just got an email from my mother telling me she loves me. Hopefully not in a Freudian way. And that would be fine and all, except i don't recall her ever saying so before... what have i done to suddenly make her tell me she and dad love me?
[18:04] Terraxos|awake: oh hell, maybe she thinks i'm gay.

416    + (9) -
Submitted By: Quote Migration Script
[13:25] *** {JP}Economy has joined #bentest.
[13:25] *** Mode change "+o {JP}Economy" for channel #bentest by [BTFzor]NVShacker.
[13:25] *** Hardflip has been kicked from #bentest by [BTFzor]NVShacker: SUCKS AT FOOTBALL -- DID I SAY "AT" I MEANT "DURING"

415    + (4) -
Submitted By: Quote Migration Script
[16:32] <MrHead> He is bigger than me
[16:32] <[BTFzor]Ted> dude
[16:32] <MrHead> hmm
[16:32] <[BTFzor]Ted> AIDS is smaller than people
[16:33] <[BTFzor]Ted> but it still kicks their ass
[16:33] <[BTFzor]Ted> get aids on your side and fuck her up the ass
[16:33] <MrHead> :((((
[16:33] <[BTFzor]Ted> or him

414    + (0) -
Submitted By: Quote Migration Script
<Ed> robot godzilla(s) are in Shinobi III
<Ed> you fight one!
<Ed> GG
<DragonmasterSlash> yeah. But you just use the self-explosion technique to beat it.
<Ed> no no slash
<Ed> I am bad at games
<Ed> but not THAT bad
<DragonmasterSlash> Well that's how EVERYONE beat it basically.
<Ed> whateva
* DragonmasterSlash explodes self. WINS!
<DragonmasterSlash> OMg
<DragonmasterSlash> CALL JACK THOMPSON
<Ed> billions of super shuriken!
<Ed> to the FAec
<DragonmasterSlash> SHINOBI IS A MARTYR TRAINER
<Ed> ggj
<DragonmasterSlash> SHINOBI IS RESPONSIBLE FOR 911
<DragonmasterSlash> IT IS A TERRORIST SIMULATOR
<Ed> JOE MUSASHI VERSUS
<Ed> JACK THOMPSON
<Ed> fight
<Ed> Jack: "I'M GOING TO SUE YOU"
<Ed> Joe: "HIYA NINJA UPPERCUT"
<Ed> Jack: *falls into two sections*
<Ed> "and that is the story, my boy, of how Joe Musashi saved the world one last time"
<Ed> (at ninety years old no less)

413    + (4) -
Submitted By: Quote Migration Script
[04:46] <Flake> http://data.4chan.org/b/src/1130387308698.jpg roffles
[04:46] <ryan|quakeIV> I used to jump underwater and come back up a lot just to see it.
[04:46] <Span_Wolf> Metal Gear Solid 2 did it awesome
[04:47] <[BTFzor]Shang> this channel sucks now
[04:47] <ryan|quakeIV> That was about the only thing I liked about metroid prime though.
[04:47] <[BTFzor]Shang> all we used to talk about was hot chicks and semen
[04:47] <ryan|quakeIV> There is a penis pig shang.
[04:47] <[BTFzor]Shang> now it's "games this, games that"
[04:47] <ryan|quakeIV> A penis, pig.
[04:47] <[BTFzor]Shang> WHAT THE FUCK

412    + (17) -
Submitted By: Quote Migration Script
<Span_Wolf> it is so awesome, I just took dirty pictures of a man in a diaper doing some hookers with a telephoto lense just to prove to my mother that he was a pervert whenshe was going on and on about what a good man he was. Then she goes "Is that what youdo in your free time? Sneak around in the woods taking pictures of men? Well diaper or nohe is still a better man than you!"

411    + (22) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[BTFzor]NVShacker> people should call jimmy jc more
<[BTFzor]NVShacker> then I could go
<[BTFzor]NVShacker> LOL
<[BTFzor]NVShacker> CAN'T PUT A DENTON IN THAT CRACK

410    + (4) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[BTFzor]Ted> one time when I was like 7
<Freestyle_SCCT> he will when he steps on it
<[BTFzor]Ted> a friend came over with his dog
<Ed> dog sprayed shit like a FIRE HOSE
<[BTFzor]Ted> and we were watchin TV or whatever
<[BTFzor]Ted> and the dog took a shit right next to my hand
<[BTFzor]Ted> and I didn't even notice until it started smelling
<Freestyle_SCCT> ewwwww
<[BTFzor]Ted> big ass great dane shit
<[BTFzor]Ted> that loaf was bigger than my head

409    + (3) -
Submitted By: Quote Migration Script
[14:08] * [BTFzor]MMB sets mode: +i
[14:08] * [BTFzor]MMB was kicked by {JP}Economy (HEY YO CHANNEL SHOULD BE FREE)
[14:08] * {JP}Economy sets mode: -i

408    + (8) -
Submitted By: Quote Migration Script
[23:34] <MMB|homecoming> HOW DO I SHOT SPERM

407    + (11) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[BTFzor]Ocelot> HAVING SEX WITH MKL CAN'T BE BAD
<[BTFzor]Ocelot> IT'S ALL NATURAL!
...
<[BTFzor]Ch0|sen> I had sex with MKL
<[BTFzor]Ch0|sen> her muscular vagina muscles tore off my penis
<[BTFzor]Shang> i had sex with mkl, TWICE
<[BTFzor]Ch0|sen> and I bled to death
<[BTFzor]Ch0|sen> and then she stuck her penis sized clit into my ass
<[BTFzor]Ocelot> hahahaha
<[BTFzor]Ocelot> I had sex with MKL
<[BTFzor]Ocelot> and then we had a fight
<[BTFzor]Ocelot> durring which she said
<[BTFzor]Ocelot> "THERE, I FAKED IT!"
<[BTFzor]Ch0|sen> LMAO

406    + (26) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[P]aradox> WHO WANTS GAY SEX WITH HEAD
<[BTFzor]Ted> ME

405    + (16) -
Submitted By: Quote Migration Script
[00:56] <[BTFzor]NVShacker> slep tiem
[00:56] * [GSF]00033 is now known as Ed
[00:56] <[BTFzor]MMB> sleep tiem for me too
[00:56] * [BTFzor]MMB has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
[00:56] <Ed> yay the party's just getting STARTED
[00:56] <Ed> hmm, can't start without MMB
[00:56] <[BTFzor]NVShacker> ALRIGHT I JUST TRICKED BOB INTO QUITTING
[00:57] <decoy> FINALLY
[00:57] <decoy> THOUGHT THAT FUCK WOULD NEVER LEAVE

404    + (11) -
Submitted By: Quote Migration Script
[01:50] Acidic|Away: There are some sounds that make you just want to punch a baby.
[01:50] MrHead: like a baby crying?

403    + (9) -
Submitted By: Quote Migration Script
[17:26] [BTFzor]DocSar: ARE YOU IMPLYING THAT STRAIGHT COUPLES DON'T ENJOY THE OCCASIONAL SODOMY?
[17:27] Jaffar: I'm implying that if you're going to fuck men in the ass, might as well not pussy around and not decide
[17:27] *** Hardflip has signed off IRC (Ping timeout: 136 seconds).
[17:27] [BTFzor]DocSar: It was all too much for him.
[17:28] *** [GSF]Quizical has signed off IRC (Quit: I am a grown up lady! I cuss, and have done it with boys!).
[17:28] [BTFzor]DocSar: I guess it's tea time or some shit

402    + (10) -
Submitted By: Quote Migration Script
[17:39] [BTFzor]Ocelot: he [Iraqi Jew] sends his CO a letter like "I need More bullets Or Morale is Going bad!!!"

401    + (0) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[BTFzor]NVShacker> for all this talk of taking it up the ass
<[BTFzor]Shang> and old people have had more sex than 400 guinea pigs
<[BTFzor]NVShacker> I have never ACTUALLY been curious as to what fucking a man is like
<[BTFzor]Shang> imagine a guy's ass
<[BTFzor]Shang> then imagine a cock inside it
<[BTFzor]Ocelot> imagine your penis
<[BTFzor]Shang> TA-DA!
<[BTFzor]Ocelot> imagine a ham hock
<[BTFzor]Ocelot> imagine the ham hock isn't delicious, salty ham
<[BTFzor]Ocelot> and imagine that it's shitty, hairy ass
<Ed> hhahahahaha
<[BTFzor]Ocelot> and your dick is covered in shit
<[BTFzor]NVShacker> hahaha
<Ed> oh jesus

400    + (9) -
Submitted By: Quote Migration Script
<MrHead> I wrote my sister's stupid ass report for her just now
<Ed> ...
<Ed> doing her homework? hope you're getting a special something in return
<MrHead> I can go on the computer then
<Ed> ??
<Ed> that's not special
<Ed> as a young man you should be adept at bossing your woman
<Ed> hell you should Expect that
<Ed> be obeyed
<Ed> IT'S YOUR RIGHT
<[BTFzor]NVShacker> head
* MrHead has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
<[BTFzor]NVShacker> rofl
<Ed> hahaha
<Ed> bitch pulled the cord on him
<decoy> why'd you write her report for her?
<Ed> decoy he's gone
<Ed> likely the victim of her feminine, preteen wiles
<Ed> to get him to go to bed with her
<Ed> he doesn't understand how to get the computer working again so he'll have no choice but to go along with her plan
<Ed> good thing ONE of those two is straight
<decoy> oh. fag

399    + (11) -
Submitted By: Quote Migration Script
[07:04] Leo: (_)_)//////////////////D ~~~
[07:05] Moe_Rahn: hmm i will have to save that text representation of a penis for later
[07:05] Ed: gg
[07:05] Moe_Rahn: i have been seeking a quality one
[07:05] Ed: loel
[07:05] Leo: HOT DATE?

398    + (12) -
Submitted By: Quote Migration Script
<mrpickles> So, bob.
<mrpickles> How's the eye.
<[BTFzor]MMB> FUCK OFF
<[BTFzor]MMB> WHY DIDNT YOU DIE IN KATRINA
<mrpickles> Because I have two eyes.

397    + (3) -
Submitted By: Quote Migration Script
[19:58] <[BTFzor]NVShacker> bob nothing magical happens at 18 where you don't need to fap
[19:58] <tweak> OLDER GUYS NEED LOVE TOO
[19:58] <[BTFzor]NVShacker> unless
[19:59] <[BTFzor]NVShacker> BOB ARE YOU ADVOCATING PROZAK?
[19:59] <[BTFzor]MMB> you mean 19
[19:59] <n1nj4> men only stop fapping when they can't get it up anymore
[19:59] <[BTFzor]NVShacker> I mean whatever age you misconceive
[19:59] <[BTFzor]MMB> damnit really?
[19:59] * [BTFzor]Wolfy has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)
[19:59] <[BTFzor]MMB> i thought the urge dims as you age

396    + (3) -
Submitted By: Quote Migration Script
[03:07] [BTFzor]DocSar: !what peace in the Middle East
[03:07] Shodan: A lele and a pancake say peace in the Middle East is the blueprints, SHOW ME ALL THE BLUEPRINTS WAY OF THE FUTURE COME IN WITH THE MILK MOTHERFUCKER DON'T KEEP ME WAITING.

395    + (0) -
Submitted By: Quote Migration Script
<[BTFzor]Ocelot> would you fuck a latex glove filled with warm water if you knew a surgeon would use it?
<[BTFzor]Ted> yes
<[BTFzor]Ocelot> ok
<[BTFzor]Ocelot> fuck the retard

394    + (-1) -
Submitted By: Quote Migration Script
[03:18] [BTFzor]Shang: i just called holliday and left a message of me saying cocks for 30 seconds

393    + (15) -
Submitted By: Quote Migration Script
[02:06] [BTFzor]MMB: man fuck this porn crack down shit
[02:06] [BTFzor]MMB: what the fuck is wrong/illegal with it
[02:06] Leo: Fursuits
[02:06] [BTFzor]DocSar: Scat
[02:07] Leo: Basically anything except for women getting penetrated by men's cocks
[02:09] [BTFzor]Ted: even women being penetrated by other women?
[02:09] [BTFzor]DocSar: I honestly can't see any reason for the FBI to be devoting time, energy, and resources to any pornography other than snuff and child porn. Have they issued any sort of statement as to why they're more concerned than usual about this rather than national security? Is this a sign that the Religious Right is about to make a cock-shattering move against porn?
[02:09] [BTFzor]Ted: I find it hilarious that the nation's largest exporter of porn has decided to "crack-down" on it
[02:09] [BTFzor]Ted: whats next?
[02:10] Leo: I SAID MEN'S COCKS
[02:10] Leo: Not she-cocks and elasto-cocks
[02:10] [BTFzor]Ted: rubber cocks?
[02:10] Leo: Yes
[02:10] Leo: Including hardplasti-cocks
[02:11] [BTFzor]Ted: knife cocks?
[02:11] n1nj4: I had a dream about this guy with a big metal knife cock raping a woman
[02:11] n1nj4: scarred me for life
[02:11] Leo: ewww
[02:12] Leo: gg rape, but the idea of thrusting a cock into gushing blood isn't hawt to me
[02:12] [BTFzor]DocSar: Did he have trouble getting it in at first or did he just make a new vagina and go with it?
[02:13] [BTFzor]Ted: well
[02:13] [BTFzor]Ted: with a knife cox
[02:13] [BTFzor]Ted: you could cut a new vagina
[02:13] n1nj4: I don't know
[02:13] [BTFzor]Ted: cauterize it with an iron
[02:13] [BTFzor]Ted: and fux
[02:13] n1nj4: he just stabbed at her vagina
[02:13] [BTFzor]DocSar: Did she go "Oh my God, it's so thin, you're pathetic, you know that?"
[02:15] n1nj4: no
[02:15] [GSF]00033: lol
[02:15] n1nj4: she was more like "OMG I AM BEING STABBED IN THE CROTCH BY A LARGE METAL KNIFE COCK"
[02:15] n1nj4: or something like that
[02:16] [GSF]00033: That was just a warning to you
[02:16] [GSF]00033: To never date guys with knife cocks
[02:17] n1nj4: he also had a box for a head
[02:17] [GSF]00033: lmao
[02:17] n1nj4: I'm still trying to figure that part out

392    + (1) -
Submitted By: Quote Migration Script
[16:48]* Redping is now known as Fapping
[16:49]* Fapping is now known as Redping
[16:57]<Jaffar> REDPING IS A MINUTEMAN

391    + (13) -
Submitted By: Quote Migration Script
BEHOLD! THE POWER OF CSHACK!
* MMB (Tyrone@dsl081-081-162.lax1.dsl.speakeasy.net) has joined #bentest
<[BTFzor]DocSar> What's it do?
<MMB> yo dogs
<[BTFzor]NVShacker> bob
<[BTFzor]NVShacker> check out my program
<MMB> wut
<[BTFzor]NVShacker> topic
<[BTFzor]NVShacker> it's gg
<MMB> k
<decoy> it's fucking awesome
<MMB> what does it do? (repeated like 20 times because bob's a stupid ngr)
<[BTFzor]NVShacker> oh it's great
* Ocelot|FindingDinner (~BTFzor]Oc@adsl-68-20-211-37.dsl.chcgil.ameritech.net) has joined #bentest
<[BTFzor]NVShacker> it's an opengl animation
<MMB> oh ok
<[BTFzor]DocSar> I'm downloading it now.
<MMB> WAIT WTF
<MMB> WTF YOU DO
* MMB has quit IRC (Client Quit)
<[BTFzor]MMB> what does it do
<[BTFzor]NVShacker> HAHAHAHAHA
<MrHead> LOLO
<decoy> HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH

390    + (-1) -
Submitted By: Quote Migration Script
<@[BTFzor]Tweak> probably, I just don't like responsibility
<@Hardflip> with great power comes great responsibility
<@Hardflip> My Uncle Ben taught me that.
<@[BTFzor]Tweak> liar! that was spiderman's uncle ben!
<@[BTFzor]Tweak> UNLESS...
<@Hardflip> oh shit
<@[BTFzor]Tweak> :O
<@Hardflip> a british spiderman would be hilarious
<@[BTFzor]Tweak> doctor octopus would be lord octopus
<@Jaffar> lolo
<@Hardflip> instead of him going "Not the conference! I have to save those people!" you'd get "Bollocks, another villain; I'll be back in a jiff lovey"
<@[BTFzor]Tweak> and he would have a problem swinging from building to building when they're three storeys high
<@[BTFzor]Tweak> british spiderman would also have a lot smaller scale crimes to sort out
<@[BTFzor]Tweak> like stopping chavs hanging around on street corners
<@Hardflip> instead of the thug gangs and such you get in the comics, you'd get him fighting chavs
<@[BTFzor]Tweak> HMM MY BEEF WELLINGTON SENSE IS TINGLING OLD CHAP
<@Hardflip> "wots ya fuckin problem yow wanker? yow look loik a roight nonce in that spandex"
<@[BTFzor]Tweak> "says you in the equally retarded tracksuit bub" *snikt*
<@[BTFzor]Tweak> o wait
<@[BTFzor]Tweak> wrong superhero
<@Hardflip> lol
<@Hardflip> British Wolverine wouldn't have that awesome beard, he'd have like an XTREME traditional moustache, flicked up and all
<@[BTFzor]Tweak> and a monocle
<@[BTFzor]Tweak> no that would be cyclops
<@[BTFzor]Tweak> one big monocle
<@Hardflip> hahha
<@Hardflip> oh my god someone needs to make this
<@[BTFzor]Tweak> "the british x-men"
<@Hardflip> xavier would be american
<@[BTFzor]Tweak> and every time he tried to give a speech, everyone would mumble and look away
<@Hardflip> Beast would just be some huge fat couch potato covered in hair
<@[BTFzor]Tweak> or walk around him
<@Hardflip> Apocalypse would be Gordon Brown
<@[BTFzor]Tweak> nightcrawler would be CofE instead of orthodox
<@Hardflip> And he'd be female too, wearing a vicar's suit
<@Hardflip> Dawn French in blue facepaint
<@[BTFzor]Tweak> When he gets stressed instead of counting rosaries he makes cups of tea and plays the guitar
<@[BTFzor]Tweak> mr freeze would work in iceland
<@[BTFzor]Tweak> and pyro would work in burger king
<@Hardflip> Gambit would be a banana salesman, his attack would be "TWENTY NOIN PENCE A PAIR"
<@Hardflip> but I have to say cyclops would be the funniest
<@[BTFzor]Tweak> and he would be able to throw the bananas with deadly accuracy, because EA REGULATIONS SAY BANANAS MUST BE STRAIGHT
<@Hardflip> heh
<@Hardflip> OPTICAL BLAST? He must've gone to specsavers
<@[BTFzor]Tweak> every time he gets surprised the monocle pops out
<@[BTFzor]Tweak> and everything blows up

389    + (8) -
Submitted By: Quote Migration Script
<Leo> !rap 1984
<Shodan> There is no 1984.
<Leo> HAHAHA
<Ed> haha really
<Shodan> Everybody be down with the sun is in the jungle welcome to 1984 in my wallet with the controller, just a shilling.
<[BTFzor]MMB> www.somethingawful.com
<Leo> DOUBLETHINK
<Shodan> Did it just me, or is in the world they are right there is no 1984.
<Shodan> And it takes him from 56 hours a day, or is no 1984.
<Shodan> 1984 Was totally predictable and shit.
<Shodan> Is it just me, or is no 1984.

388    + (12) -
Submitted By: Quote Migration Script
[19:07] * Hardflip has been kicked by ChanServ (THE*FUHRER*IS*DEAD*ALL*HAIL*THE*FUHRER*(by*Heilflip))

387    + (7) -
Submitted By: Quote Migration Script
* Chef_Wilburto changes topic to 'Conform. Change is bad. All hail the empire. Opinion is a luxury. Do as we say not as we do. note: furyism is BANT'
* Chef_Wilburto sets mode -furry
* Span_Wolf is now known as The_Spaniard
<Chef_Wilburto> GET THE DRIFT?
<The_Spaniard> :O
<The_Spaniard> :OO
<The_Spaniard> what did you do
Sort Order:  Ascending Descending
Page:         1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17